Úterý, 24. listopadu 2009

Když obchodník nechce kšeft (2)



Před pár týdny jsem sepsal článek Když obchodník nechce kšeft a vzhledem k podstatným změnám bych rád informoval o nových skutečnostech.

Stěžoval jsem si, že zboží z Aéropostale je možné objednat pouze s doručením po USA (pochopitelný požadavek), zaplatit pouze americkou platební kartou s americkou billing adresou (tohle už nechápu) a (prý) také hlídají IP adresy, ze které je objednávka zadána. Před pár týdny jsem si všiml drobného upozornění a známého loga „Aéropostale now accepts PayPal“.

Vyzkoušel jsem tedy provést objednávku se zaplacením přes PayPal a bylo po problému – objednávka akceptována a zásilka zaslána (nejprve po USA a nyní je již na cestě FedExem do Prahy – nějak nemám k USPS důvěru, a hlavně se tím vyhnu problémy s celní poštou.).

Tato novinka se netýká jen Aéropostale, ale také například známého obchodu s obuví (a nyní již nejenom s obuví) Zappos (opět vyzkoušeno – Levi’s 501 za $35? Za ty peníze jsem je tam nemohl nechat.) Možnost platit přes PayPal má nyní také Dell, ale tam se platba nepovedla, protože svůj PayPal účet mám založený na českou adresu – zde by opět mohlo pomoci nechat si od někoho u USA poslat kód na Dell Gift Card. Já jsem nakonec využil služby Asistovaný nákup od Zásilkové služby (a netbook za $184 je na cestě.)

Prochaine | 20:30 | Nákupy v USA | Komentáře