Přístup k zákazníkovi
Můj zákazník si koupil cyklonavigaci Garmin Edge 705 a po pár měsících používání na ní (při vyjížďce) ztratil gumovou krytku, která ze spodní strany zakrývá USB port a požádal mě, jestli bych tuto drobnost uměl sehnat.
Jako první mě napadlo oslovit výhradního dovozce do ČR, firmu Picodas, která reagovala následovně:
je možná pouze výměna zadního krytu v ceně 750,– Kč s DPH.
Tento díl bohužel není momentálně k dispozici na dobu neurčitou, jakmile bude tak Vám napíšu. Gumová krytka je součástí krytu.
S pozdravem
Jan Votruba
Picodas Praha
Neúspěšně jsem hledal na eBay a jako poslední záchranu zvolil technickou podporu Garmin International, kteří reagovali následovně:
Thank you for contacting Garmin International.
I will be happy to assists you with your Edge 705 today, Jan.
We do have a few of the weather covers here but we will need your full address and phone number in order to send one out.
Please respond for further assistance.
With Best Regards,
Wayne B.
Product Support Specialist
Outdoor/Fitness Team
Garmin International
Za pár dnů krytka (samozřejmě zdarma) dorazila.
Vidíte ten rozdíl? Konec konců ve spotu Asie – pro zákazníka první poslední to vlastně bylo hodně podobné…