PPL asi trošku nestíhá
Před dvěma týdny jsem si objednal pneumatiky – po drobných problémech je nakonec skutečně odeslali službou PPL. Prodejce nezaregistroval, že jsem uvedl jinou dodací adresu něž fakturační, takže zboží bylo původně posláno ke mě do Prahy, přestože jsem to očekával v Černošicích. Když mi včera volal řidič, tak jsme změnu domluvili a říkal, že zboží dorazí dnes.
Dnes ráno mi volal jiný řidič, že prý toho má hodně a že to dnes nestihne dovézt. Buď mi to přiveze v Mon (za 4 dny!) nebo si to mohu vyzvednout osobně v Řeporyjích – asi zapomněl, že dodávková služba v sobě zahrnuje dodání k zákazníkovi. Následně svolil, že se pokusí. Když se pak u sledování zásilky po pár minutách objevilo „Nepředáno – odmítnuto“, volal jsem do depa a nechal si to vysvětlit.
Nezajímá mě, že toho má řidič hodně. Za to opravdu nemohu. A chápu, že není možné rozvézt jedním vozem 100 zásilek za sen. A vymlouvat se na blížící se Vánoce? Vánoce jsou přeci každý rok! Měli by s tím počítat a na rozvoz nasadit více vozů.
Mimochodem – dovolat se do depa na operátorku nebo na informace o zásilkách bylo docela obtížné – trvalo mi to asi půl hodiny.
Doplněno v 19.00
Řidič to dnes naštěstí stihnul.
Tak to je! PPL je sluzba rychla jak od cesky posty za 3xtolik penez.