Úterý, 24. října 2006

Koupit notebook IBM (Lenovo)?



Jednomu váženému zákazníkovi jsem doporučil notebook IBM (Lenovo) ThinkPad Z61m, se kterým jsem měl zatím jen ty nejlepší zkušenosti. Bohužel při předávce se zjistilo, že notebook nelze nastartovat, pokud není připojeno napájení. Po nastartování již běží bez problému (i bez napájení).

Dotazem u společnosti IBM (Lenovo) jsem byl odkázán na jejich servisního partnera (ITS). Tam mi sdělili, že jediná možnost je odvést notebook k nim k opravě. Docela se děsím, jak dlouho taková oprava bude trvat.

Jako majitele (již druhého) notebooku Dell musím říct, že by mě takový postup nepřekvapil u značky Acer nebo Asus, ale rozhodně mě překvapuje u značky jako je IBM (Lenovo).

Doplněno

Oprava by trvala více než 14 dní, takže byl z ITS odvezen a posláno do velkoobchodu, kde byl zakoupen a zařídili na něj výjimečně DOA a byl mi poslán nový kus. Dalo by se říct, že to dobře dopadlo – jen to trvalo celý týden 🙁

Prochaine | 17:55 | Nezařazené | Komentáře