Pátek, 22. července 2005

Servis24 nemusím



Potřebuji zkontrolovat zůstatek na účtu u České spořitelny, abych ho mohl nechat příští týden zrušit. Bohužel je služba v tuto chvíli z technických důvodů nedostupná. Tento týden jsem tohoto upozornění všiml podruhé!

Poprvé jsem se stal zákazníkem České spořitelny před osmi lety. Chtěl jsem v roce 1997 získat platební kartu a bylo požadováno, abych měl účet alespoň 3 měsíce. Po čtvrt roce jsem si přišel o kartu požádat, ale nedostal ji, protože jsem prý neměl pravidelný příjem. O rok později dostával kartu každý student. Loni jsem žádal o kreditní kartu a opět jsem nepochodil, protože jsem neměl pravidelný příjem (několik posledních let pracuji jako OSVČ, takže bych si musel peníze pro osobní spotřebu posílat s konstantním symbolem odpovídající mzdě…).

Má oblíbená eBanka sice kreditní karty nenabízí, ale kontokorent mám povolen téměř do stotisíc… A když eBanka nabídla výběr z bankomatu za 6,90 Kč, přestal existovat jediný důvod pro to, abych si udržoval historický účet u České spořitelny.

Prochaine | 23:28 | Nezařazené | Komentáře

Komentáře k příspěvku “Servis24 nemusím”

[] Metla – 23. 07. 2005 09:45

S 24 je pěkně debilní. Včera jsem se snažil přihlásit na internetbanking. Z toho debilního papírku jsem to klientský č. a bezpečnostní kód opisoval hroozne pečlivě a pak mi stejně ČS napsala, že jsem jeden z údajů napsal špatně. Tak znovu, zkontroloval jsem každé číslo z obou kódů a dal znovu odeslat…..OPĚT ŠPATNĚ. Zkusil jsem to ještě asi 3x a pak se mi internetbanking zablokoval. Potom matka vloala na svůj telebanking a přestože si byla jistá, že vše naťukala správně, automat jí řekl, že kód je špatně zadán a že jí přepojí na operátorku.

[] siudova – 25. 07. 2005 21:55

26.7. jdu zrušit Servis 24 je nefumkční . Já platím poplatky za nezaplacení účtu. Je to normální. n

[] Hm – 26. 07. 2005 02:49

No je divny ze sem s tim nikdy nemel problem. Asi bude chyba mezi klavesnici a monitorem.

[] Llaik – 26. 07. 2005 11:07

[3] No nedostupnost sluzby urcite nebude chybou pistatele blogu ale je fakt, ze ja tam zatim nikdy trable nemel *tuka na drevo*

[] Jakub Skala – 28. 07. 2005 12:57

Každý student sice kartu dostal ale co ho to stálo… Já byl na pobočce dvakrát abych se informoval co jako student potřebuji k zřízení účtu karty minimálního kontokorentu atd … Pokaždé jsem se dozvěděl něco nového. Na třetí pokus již vše proběhlo bez problémů ujistil sem slečnu že mnou požadované služby opracdu studentům nabízí ona si zavolala na centrálu poděkovala za radu a byloo to. Tak včem je problém:-)

[] Petr – 30. 08. 2005 19:39

Cau , musim se priznat , ze jsem v posledni dobe mel take problemy s prihlasovanim do sluzby servis24 a ne jednou.Navic jsem to nutne potreboval.Myslom si ze by se to nemelo stavat nekomu jako je CS. Upravy a inovace at resi pres noc a ne pres den! Jinak jsem s CS docela spokojeny. mejte se cus pp.

[] Jana – 03. 09. 2005 02:32

Začíná mě servis24 pěkně srát! když ho člověk potřebuje, tak nefunguje a to za internetová bankovnictví člověk platí drahé poplatky!! tohle je snad už na žalobu za ušlý zisk a způsobené problémy! to přece nemá obdoby ve světě, aby servis24 nebo něco podobného bylo víc jak dva měsíce mimo provoz, nebo snad ano?!?!!!!!

[] fany – 11. 08. 2006 21:14

!!! Problémy s načtením stránky a přihlášením jsem mněl také. Bez větších problémů se ale přihlásím ze stránek ČS klepnutím na hypertext. odkaz servis24.

[] Lenka – 16. 09. 2006 15:16

me ten servis 24 sere taky,protoze mi tam prijdou prachy ve ctvrtek a SMS mi poslou az v patek::Za ty prachy by to melo byt kvalitnejsi!!!Cus a pevne nervy s CS!!

[] petr – 20. 09. 2006 01:03

njn co nadelas

[] Henty2 – 21. 09. 2006 21:27

Servis 24 jsem zvolil z důvodu, abych se nemusel vůbec bavit s lidma na přepážkách Spořitelny a nemusel poslouchat jejich otřesné kecy. Z toho důvodu mi vyhovuje protože chodit do Spořitelny mě vždy dostalo na několik dnů do depky. Asi jsem slabá nátura. Internet zatím funguje. Jakž takž.

[] Talpová Květoslava – 06. 10. 2006 08:50

Od 2.10.2006 se marně snažím otevřít aplikaci servisu24,abych tento mohla používat,ale bohužel neustále nabíhá čekejte…..aniž bych zadala klientské číslo.Kontrola v CS nenašla žádné nedostatky v novém zadání bezp.kodu.Dejte vědět,zda se jedná o techn.poruchu z vaší strany nebo ne.Děkuji

[] katka – 08. 10. 2006 18:00

bylo by fajn, kdybych si mohla zkontrolovat ten milodar materskou z ktere za tuto sluzbu platim

[] Vláďa – 12. 10. 2006 22:05

Na ser 24 jdu jednou za čas a vždy dvakrát nejede a jednou jo. tak si taky říkám že radši asi ne ser 24.

[] vladimír – 10. 11. 2006 18:14

nechci použivatpředchozí slovník ale www 24 by měli zrušit a my nebyt liní a jit do jine banky

[] vladimír – 10. 11. 2006 18:14

nechci použivatpředchozí slovník ale www 24 by měli zrušit a my nebyt liní a jit do jine banky

[] simona – 16. 11. 2006 11:41

Musím přiznat,že jak jsem byla zpočátku službou S24 nadšená, jsem nyní hluboce zklamaná.Domnívám se, že něco takového by se kolosu jako je ČS stát nemělo.Napadá mě situace, jak je asi člověku, který aktuálně nemůže např. ze zdravotních důvodů opustit byt a je pro něj z nějakého důvodu důležité zjistit stav účtu.

[] Žaneta – 24. 11. 2006 17:13

Založila jsem si servis 24,jen jsem se přihlásila,tak na druhý den už to nešlo,jsem hooooooodně nasr……u KB kde má účet můj manžel se to ještě nestalo,člověk pochopí,když je to mimo provoz jen pár hodil,ale celý měsíc?????Je to děs!!!!!!!

[] smejkyvasek – 25. 11. 2006 21:08

Dnes a na začátku týdne jsem se pokoušel dostat na servis24 přes stránku servis24.cz což se mě však nepodařilo. To mě vcelku rozlobilo a tak jsem začal hledat i jiné možnosti jak se ke svému účtu dostat, při tomto hledání jsem našel tyto www stránky a zde jsem objevil radu od autora fany ze dne 11,8,2006, který se odkazoval na www české spořitelny přes které se lze na servis 24 připojit, toto jsem vyzkoušel a opravdu to funguje. Za radu díky.

[] petr – 11. 12. 2006 10:55

11.12.06- co by jte proboha chtěli za ty prachy..že to nejede.. oprava se zaplatí za poplatek za příchozí platby.Jenže těch oprav je v poslední době docela dost.—pv—

[] Jirka – 07. 03. 2007 21:07

Dostal jsem SMS, ze transakce je zadana a to bylo vsechno. Pak uz se nic nedelo. Transakci jsem zadal z ciziny. Kazdy telefonat do Prahy stoji hodne penez. Telefonat do Ameriky z Nemecka je levnejsi nez do Cech.

[] Jouza – 12. 11. 2007 15:53

Zkošel jsem si najet na stránky česka spořitelna a pak odkaz rychle k cíli a už jsem se dostal pohodlně na servis 24,mají v tom teda pěkný bordel.

[] Alena – 22. 01. 2008 18:32

Vždy ob měsíc mi nepřišel výpis z banky za předešlý měsíc, musela jsem pro něj osobně, když už za to platím – ale dnes jsem se rozhodla pro servis24 a po přečtení připomínek jsem zvědavá, jak to bude probíhat (tvrzení banky, že mi výpisy někdo krade ze schránky v paneláku anebo, že je
tzv. “ krade “ pošta – mi připadá trošku virtuální..