Servis24 nemusím
Potřebuji zkontrolovat zůstatek na účtu u České spořitelny, abych ho mohl nechat příští týden zrušit. Bohužel je služba v tuto chvíli z technických důvodů nedostupná. Tento týden jsem tohoto upozornění všiml podruhé!
Poprvé jsem se stal zákazníkem České spořitelny před osmi lety. Chtěl jsem v roce 1997 získat platební kartu a bylo požadováno, abych měl účet alespoň 3 měsíce. Po čtvrt roce jsem si přišel o kartu požádat, ale nedostal ji, protože jsem prý neměl pravidelný příjem. O rok později dostával kartu každý student. Loni jsem žádal o kreditní kartu a opět jsem nepochodil, protože jsem neměl pravidelný příjem (několik posledních let pracuji jako OSVČ, takže bych si musel peníze pro osobní spotřebu posílat s konstantním symbolem odpovídající mzdě…).
Má oblíbená eBanka sice kreditní karty nenabízí, ale kontokorent mám povolen téměř do stotisíc… A když eBanka nabídla výběr z bankomatu za 6,90 Kč, přestal existovat jediný důvod pro to, abych si udržoval historický účet u České spořitelny.
S 24 je pěkně debilní. Včera jsem se snažil přihlásit na internetbanking. Z toho debilního papírku jsem to klientský č. a bezpečnostní kód opisoval hroozne pečlivě a pak mi stejně ČS napsala, že jsem jeden z údajů napsal špatně. Tak znovu, zkontroloval jsem každé číslo z obou kódů a dal znovu odeslat…..OPĚT ŠPATNĚ. Zkusil jsem to ještě asi 3x a pak se mi internetbanking zablokoval. Potom matka vloala na svůj telebanking a přestože si byla jistá, že vše naťukala správně, automat jí řekl, že kód je špatně zadán a že jí přepojí na operátorku.