Pátek, 22. července 2005

Servis24 nemusím



Potřebuji zkontrolovat zůstatek na účtu u České spořitelny, abych ho mohl nechat příští týden zrušit. Bohužel je služba v tuto chvíli z technických důvodů nedostupná. Tento týden jsem tohoto upozornění všiml podruhé!

Poprvé jsem se stal zákazníkem České spořitelny před osmi lety. Chtěl jsem v roce 1997 získat platební kartu a bylo požadováno, abych měl účet alespoň 3 měsíce. Po čtvrt roce jsem si přišel o kartu požádat, ale nedostal ji, protože jsem prý neměl pravidelný příjem. O rok později dostával kartu každý student. Loni jsem žádal o kreditní kartu a opět jsem nepochodil, protože jsem neměl pravidelný příjem (několik posledních let pracuji jako OSVČ, takže bych si musel peníze pro osobní spotřebu posílat s konstantním symbolem odpovídající mzdě…).

Má oblíbená eBanka sice kreditní karty nenabízí, ale kontokorent mám povolen téměř do stotisíc… A když eBanka nabídla výběr z bankomatu za 6,90 Kč, přestal existovat jediný důvod pro to, abych si udržoval historický účet u České spořitelny.

Prochaine | 23:28 | Nezařazené | Komentáře