Sobota, 13. března 2004

Email do UPC?



Nemáme sice kabelovku, ale přesto jsem si dneska na faktuře za služby UPC všiml v kontaktech poznámky, že chcete-li poslat email, musíte použít formulář na internetových stránkách.

Nevím, jaké odborníky zaměstnává UPC, ale email je email a formulář je formulář. Emailová adresa se vyznačuje skladbou něco-zavináč-jůpísí-tečka-cézet, takže nechápu, jak toto může být nahrazeno formulářem. Jsou zákazníci, kteří třeba k webu vůbec nemusí mít přístup. Nakonec by to mohlo dopadnout, že s každým emailem budeme chodit na poštu.

Nebo se snad v UPC obávájí smršti zavirovaných emailů, zablokování mail serveru?

Prochaine | 18:45 | Nezařazené | Komentáře

Komentáře k příspěvku “Email do UPC?”

[] Bohuš – 19. 06. 2006 13:56

obdivuji se tuposti menažerů UPC. Bohuš

[] pyro88 – 19. 10. 2009 03:14

jsem velmi rozhořčen nad tímto stejně jako Vy…potřebuji rychle a efektivně odeslat e-mail na UPC centrum a místo toho je tam jakýsi formulář který mě nas*al ještě více než jsem byl předtím!!!místo kravin co mi dnes a denně posílají na e-mail bych radši uvítal například aby jsme jako uživatelé UPC služeb byli například informováni o výpadcích sítě z důvodu údržby…stačilo by prosté: “ zítra od-do nebude k dispozici připojení k síti internet z důvodu údržby serverů nebo podobně a člověk by se na to připravil a odložil práci na později ale jsem uprostřed odesílání e-mailu a najednou šlus a e-mail neodeslán a ani neuložen a to měl závažný obsah!!!Jsem vážně udiven a velmi rozhořčen nad jenáním tak velké společnosti jako je UPC…!!!

[] franta – 09. 11. 2009 13:00

To se mam na co tesit. Chci take ukoncit smlouvu s upc muze mi nekdo poradit jak to nejlepe udelat? Predem dekuji.

[] monika – 20. 06. 2011 21:06

já už asi hodinu prohledávám jejich stránky, e-mail nikde a přes kontaktní formulář se dostanu k někajé nabídce služeb. Nejsem schopna jim napsat zprávu, na telefonu jsou jen do 20,00hod., to jsou opravdu služby pro zákazníky na hovno. Docela jsem vytočená. Zítra jim zavolám a jestli se dovolám, tak si to za rámeček nedají.

[] milan – 17. 08. 2011 12:59

potvrzuji výše uvedené negativní zkušenosti se společností UPC. Když vás lákají není lepší firmy, ale když je třeba řešit nějaký problém jsou jako pevnost Alcatraz. Sám nyní již více než měsíc se snažím řešit chyby ve vyúčtování. Jediný kdo s vámi mile pohovoří je kontaktní operátorka, která vás ujistí že vaši reklamaci předá dál a výsledek je, že vám přijde e-mail abyste v prvé řadě zaplatili jejich chybnou fakturu jinak vám odpojí službu (kterou si mimochodem předplácíte na měsíc dopředu) s poznámkou, že nejste-li s odpovědí spokojeni máte kontaktovat —-. A jste zpět ve smyčce. Včera 16.8. mi dokonce skutečně televizi odpojili. A to přesto že při posledním hovoru přede dvěma dny mi operátorka potvrdila, že skutečně faktura obsahuje nesprávné položky, ale at‘ ji uhradím jinak budu odpojen. Až tuhle anabázi nějak uzavřu rychle pryč od UPC i kdyby slibovali modré s nebe a všem kdo mají jinou alternativu doporučuji totéž na základě osobních zkušeností které za poslední rok s UPC mám. Bylo by to skoro na román. K monice- i já už volil silná slova, jenže bohužel padají do uší operátorek, které mají nulové kompetence.