Alzasoft kašle na reklamace
Při čtení tohoto článku berte prosím na vědomí datum, kdy byl sepsán. V posledních letech jsou reklamace u Alzy naprosto bez problému a řekl bych dokonce na lepší úrovni než u konkurence! (Aktualizováno v srpnu 2014)
Zlobivý router U.S. Robotics, o kterých jsem hovořil ve spotu Bydlím – Zkusme to bez drátů a Bydlím – Zkusme to bez drátů (2) jsem chtěl pochopitelně reklamovat, respektive vrátit.
Jak jste si mohli přečíst v posledním příspěvku, tak při použití jakéhokoliv existujícího firmware se vždy vyskytne nějaká vada, se kterou není možné Router řádně používat a protože jsem jej koupil u společnosti Alzasoft, vyzkoušel jsem si vygenerovat RMA číslo s tím, že jim tam nepoužitelný výrobek odnesu. Bohužel RMA vygenerovat nešlo, neboť tyto výrobky servisuje jiná firma, což je podle mě nesmysl, protože jako zákazník bych měl mít právo odnést výrobek tam, kde jsem jej koupil.
Proto jsem také poslal 5. února do Alzasoftu email:
Bohuzel problem tohot vyrobku je spise „spatnou vlastnosti“ nez chybou nebo poskozenim, takze spise nez reklamaci bych rad vyrobek vratil.
Router se restartuje pri pouziti firmware 1.64b a to pokud je pripojen pocitac bezdratove a pouzije se program Skype (po nekolika minutach hovoru se provede restart routeru) a nebo Psi (Jabber klident – kolem 15–30 minut behu programu se provede restart). Pri pouziti starsiho firmware 1.21h se toto nedeje, bohuzel ma vsak tato verze chybicku, napriklad v nastaveni WEP, takze toto zabezpeceni a tim cely vyrobek neni mozne radne pouzivat.
Na Internetu jsem se na nekolika mistech setkal s tim, ze je tento model v tomto ohledu problematicky, takze se nejedna o jedinecny pripad.
Predem dekuji za radu, jak postupovat.
Od odeslání uplynulo 12 dnů (9 pracovních) a zatím žádná odpověď. Jestli si takto Alzasoft představuje službu zákazníkům, tak se mi to moc nelíbí…
V záloze mám ještě jednu zajímavou příhodu! Pokračování naleznete ve spotu Alzasoft kašle na reklamace (2)
Alzasoft jsou šmejdi, vyskytuje se u nich příšerné chování vůči klientovi (Ne, opravdu tam nectí zásadu – náš klient, náš pán), speciálně reklamace u nich jsou za trest. U nich bych si koupil tak maximálně podložku pod myš…