Čtvrtek, 17. února 2005

Alzasoft kašle na reklamace



Při čtení tohoto článku berte prosím na vědomí datum, kdy byl sepsán. V posledních letech jsou reklamace u Alzy naprosto bez problému a řekl bych dokonce na lepší úrovni než u konkurence! (Aktualizováno v srpnu 2014)

Zlobivý router U.S. Robotics, o kterých jsem hovořil ve spotu Bydlím – Zkusme to bez drátů a Bydlím – Zkusme to bez drátů (2) jsem chtěl pochopitelně reklamovat, respektive vrátit.

Jak jste si mohli přečíst v posledním příspěvku, tak při použití jakéhokoliv existujícího firmware se vždy vyskytne nějaká vada, se kterou není možné Router řádně používat a protože jsem jej koupil u společnosti Alzasoft, vyzkoušel jsem si vygenerovat RMA číslo s tím, že jim tam nepoužitelný výrobek odnesu. Bohužel RMA vygenerovat nešlo, neboť tyto výrobky servisuje jiná firma, což je podle mě nesmysl, protože jako zákazník bych měl mít právo odnést výrobek tam, kde jsem jej koupil.

Proto jsem také poslal 5. února do Alzasoftu email:

Dobry den,rad bych reklamoval router U.S.Robotics model 8054 (vase oznaceni NU130), zakoupeny minuly tyden. Pri online zadosti o RMA cislo je mi bylo sdeleno, abych se obratil na servis.

Bohuzel problem tohot vyrobku je spise „spatnou vlastnosti“ nez chybou nebo poskozenim, takze spise nez reklamaci bych rad vyrobek vratil.

Router se restartuje pri pouziti firmware 1.64b a to pokud je pripojen pocitac bezdratove a pouzije se program Skype (po nekolika minutach hovoru se provede restart routeru) a nebo Psi (Jabber klident – kolem 15–30 minut behu programu se provede restart). Pri pouziti starsiho firmware 1.21h se toto nedeje, bohuzel ma vsak tato verze chybicku, napriklad v nastaveni WEP, takze toto zabezpeceni a tim cely vyrobek neni mozne radne pouzivat.

Na Internetu jsem se na nekolika mistech setkal s tim, ze je tento model v tomto ohledu problematicky, takze se nejedna o jedinecny pripad.

Predem dekuji za radu, jak postupovat.

Od odeslání uplynulo 12 dnů (9 pracovních) a zatím žádná odpověď. Jestli si takto Alzasoft představuje službu zákazníkům, tak se mi to moc nelíbí…

V záloze mám ještě jednu zajímavou příhodu! Pokračování naleznete ve spotu Alzasoft kašle na reklamace (2)

Prochaine | 11:39 | Nezařazené | Komentáře

Komentáře k příspěvku “Alzasoft kašle na reklamace”

[] Pavel@cetoraz – 17. 02. 2005 13:24

Alzasoft jsou šmejdi, vyskytuje se u nich příšerné chování vůči klientovi (Ne, opravdu tam nectí zásadu – náš klient, náš pán), speciálně reklamace u nich jsou za trest. U nich bych si koupil tak maximálně podložku pod myš…

[] markon – 17. 02. 2005 13:38

Alzasoft jsou sice šmejdi, ale reklamace v servisním středisku je možná. To, že neodpovídají na e-maily je běžné, proč si myslíte, že mají zakázané komentáře u zboží?

[] loco – 06. 04. 2005 00:26

Chvilku jsem dělal na servisním oddělení. Schodou okolností – jsem odepisoval na e-maily. A proto se Vás s klidem zeptám. Zkoušeli jste denně odpovědět na více jak 50 e-mailů? když k tomu ještě musíte zvedat mobilní telefon a pevnou linku která zvoní každné dvě minuty po zavěšení (někdy i méně)?

[] Prochaine – 06. 04. 2005 10:22

[3] To je prostě výmluva. Není možné, aby firma nezvládala odepisovat na e-maily a zvedat telefony současně. Kolik tam sedí lidí na zákaznickém oddělení? Jak to asi dělají u ostatních firem, jako je Dell? Já jsem na odpověď čekal měsíc a nedočkal jsem se. Na obchodním jsou stále fronty, ale ještě jsem tam nezažil, že by fungovali všechny 4 obchodní místa.

[] loco – 07. 04. 2005 07:28

Nevím kolik lidí je v celý firmě, ale když jsem tam ještě dělal, tak na reklamačním oddělení bylo tohle: 1 přijímací technik, 3 technici zkoušející reklamace, 1 člověk na papírování, 1 technik na opravy počítačů, 3 lidi na odesílání a příjímání reklamací k/od dodavatelů/m a zákazníků/m, 1 vedoucí reklamačního oddělení a help desk. Přičemž odepisováním na maily jsem byl pověřen jen já (servis@alzasoft.cz). A telefony jsem zvedal opět já. Co se dělo na jiných odděleních (obchod, sklad, montáž sestav) to nevím, nikdy jsem tam nebyl. Ale za sebe můžu říct, že sem se snažil dělat maximum. Teď už mám naštěstí lepší práci, takže tohle můžu hodit za hlavu. Přesto v Alzáči dřou technici hodně, takovejch přesčasů jsem dlouho neviděl.

[] fkfany – 09. 05. 2005 08:37

Moje pouze jedna reklamace vypovídá o zcela odlišné zkušenosti, než většina příspěvků. Po roce užívání 80Gb HD se odporoučel. Zadání RMA bez problému. Bez problému info o vyřizování reklamace. Vyřízeno do 14 dnů. Je ale také pravdou,že doručení a vyzvednutí mi provedla dcera, která naštěstí v P. pracuje. (jedna vlaštovička jaro nedělá) Osobně si nemohu stěžovat.

[] Javik – 12. 07. 2005 20:10

Alzasoft se nechova sproste jen k tem co reklamuji, ale i k tem co kupuji. Muj zaregistrovany produkt prodali nekomu jinemu a to jsem tam jeste volal, ze si pro nej jedu. Kdyz jsem se zeptal jestli je toto slusne jednani, mi bylo zdeleno at uz jsu nebo se to bude resit jinak. Slusnost Alzasoftu rozhodne chybi.

[] wohrablo alois – 28. 07. 2005 16:53

To jsem rád,že jsem si přečetl tyto komentáře,měl jsem v plánu zakoupit si u alzasoftu zdroj,ne děkuji!

[] yes – 29. 07. 2005 10:36

chtel jsem si u nich neco koupit po precteni komentaru je fuck off samozrejme to poslu dal

[] Radka – 01. 08. 2005 15:51

Bože vy jste trapný.Pošpinit jejich jméno,podle mě vám totiž o nic jiného nejde. Kolikrát jste potřebovali reklamovat něco odjinud. Tohle riziko existuje všude,to by jste si nemohli koupit nikde nic.Já si v klidu objednám…

[] Přemek – 19. 08. 2005 08:13

U Alzasoftu doporučuji kupovat pouze materiál do 100kč a Vás nebde mrzet reklamace mám velice špatnou zkušenost s touto firmou už nikdy!!!!

[] Michal – 26. 08. 2005 11:17

Doporucuji Softcom.Stranky maji na computershop.cz.Jsou vstricni,levnejsi jsem nikde nevidel,reklamace berou hned a hlavne,da se s nimi domluvit o cene.To jinde nenajdete.

[] Randáček – 26. 08. 2005 14:10

Jsem velmi překvapen tím, co tady čtu.Já jsem již zákazníkem několik let a vůbec si nemohu stěžovat. Vše co jsem koupil, ať to byla vypalovačka, Harddisky a také jsem již zdekoupil 2 počítače.Na první jsem si koupil jednotlivé komponenty a sestavil sám, druhý jsem si vybral komponenty a nechal si počítač sestavit u Alzasoftu. Sami mě ochotně při objednání upozornili, že za stejné peníze mohu mít některé komponenty lepší. Dále jsem si koupil laserovou tiskárnu a vše v pořádku. Nedavno v mém počítači jsem měl problémy s vypalovačkou při vypalování DVD a i s grafickou kartou. Bylo mě řečeno, že oprava bude hotova za 14 dní, ale po týdnu, když jsem se telefonicky dotázal, bylo mě sděleno, ža oprava je hotova. Vyměnili mě zdarma jak vypalovačku, tak i grafickou kartu. Těm příspěvkům, které jsem četl, že si raději nic u této firmy nekoupí, bych chtěl připomenout, že zde se dočetli názory několika málo nespokojenců,ale měli by si uvědomit, že asi velká většina spokojených zákazníků nepotřebuje psát na tyto stránky, ale určitě se vrací jako spokojení zákazníci jako já.

[] tbq – 09. 09. 2005 13:10

Alzasof-už nikdy více!!! Koupil jsem si u nic díly na kompa. 11.07.05 jsem reklamoval desku(odporoučela se do věčných lovišť). Dnes je 09.09.05 desku zatim nemám. Snažili se mi sice vnutit fošnu jinou, ale také úplně z jiné cenové kategourie(samozřejmě výbavou i funkčností tak o 2 třídy níž). Za desku jsem dal cca 4500 i s daní a oni mi poslali desku která stojí 2600. To jsem nepochopil a samozřejmně poslal zpět. Na podruhé po výhružkách výpovědi smlouvy(tudiž vrácení peněz) mi poslali stejný typ desky. S radostí jsem po zhruba 2 měsících začal šroubovat desku do kejsu a ouha. Když už jsem ji měl skoro celou montlou, tak jsem si všimnul že chybí BATERKA. ??? Zděšení, jak si to můžou vůbec dovolit??? Po té jsem překontroloval celý kit k desce a zjistil, že chybí ještě přídavný bracket pro FIRE-WIRE. TAkže znova urgovat co se vlastně děje. Dnes čekám na dodání zbytku kitu, jinak odstupuji od smlouvy. Byl jsem vstřícný, ochotný se domluvit, ale pohár již přetekl. Takže když se mě někdo zeptá na nějaký e-shop tak alza bude první z těch, od kterého se ho budu snažit odradit…

[] miki – 13. 09. 2005 11:53

Randacek a spol: Nastesti ta vetsina, o ktere se zminujete, zbozi reklamovat nemusi. Nas ceka dvojita reklamace LCD displeje a zakladni desky, zakoupeno samozrejme pro podnikatelske ucely – tedy na ICO, takze uz se nemuzu dockat. Prvni vec, displej: seriove cislo musi byt malymi pismeny (jinak to odmita vzit) a hlasa to, ze to mame odeslat do Ostravy autorizovanemu servisu. To je celkem soda.

[] Claudio – 20. 09. 2005 19:28

Jenom k vaším problémům.U nás v Čechách hold, když má firma jméno a celkem dobré ceny, tak jí malý zákazníci jako vy vůbec nezajímají. Je to škoda.Já když chci něco koupit, zjistím si info na netu a pak se obrátím na menší firmu, kde přece jenom ještě existuje : SLUŠNOST, INDIVIDUALITA, VSTŘÍCNOST.A ne za každou cenu prodat co nejvíc rohlíků.

[] ellienka – 08. 10. 2005 08:10

já tam kupovala jen Flash Disk.. navíc použitý. Doma nefungoval, tak jsem jej reklamovala. Do týdne přišel nový, nepoužitý, 2xdražší typ a to i s poštovným – vše zdarma!! Jsem velmi spokojená.

[] Tomas – 12. 10. 2005 00:45

Nevim co tady vetsina lidi proti alzasoftu maji. Na kazdou firmu si par zakazniku stezuje.. Verim tomu ze celkovy pocet zakazniku za mesic bude prevysovat hranici 20000..

[] Jakub – 28. 01. 2006 17:50

Z Alzasoftem jsem zpočátku dobré zkušenosti až do poslední objednávky brašny k notebooku. Samozřejmě mi poslali úplně jinou než jsem chtěl a její výmě za jinou nebo vrácení peněz byl pro ně strašný problém. Ale Alzasoft není jediný, takových eshopů je víc. Jak tu bylo zmíněno, je lepší projít internet a pak se obrátit na menší firmy. Velice dobré zkušenosti mám s firmou SoftComp, http://www.computershop.cz, vstřícný přístup, velice rychlé vyřízení jakéhokoliv problému.

[] Pavlík – 16. 03. 2006 20:00

Tak opravdu nevím co si mám myslet,mám obavy tam nakupovat.

[] Pavel – 20. 03. 2006 22:53

Ze zkušenosti mé a mých blízkých přátel( kde máme kupodivu všichni stejný názor ) mohu jen potvrdit velice špatné zkušenosti s firmou Alzasoft. Je nám jasné, že je tato firma asi jedním z největších prodejců v praze, ale to ji neopravňuje k arogantnímu postoji vůči zákazníkům. Zcela souhlasim s nazorem, ze se Alzsoft velmi zhorsil – minimalne se svym pristupem k zakaznikum. Navic – kde jsou ty doby, kdy byli levni. Dnes se uz mohou chlubit jen peknym webem ( který je kupodivu skvělý). Je dobry na to, aby si tam neco clovek neco nasel a koupil jinde levneji. Pavel

[] ondrej – 06. 11. 2006 14:24

Kazdopadne nedoporucuji, zatim mi trva reklamace motherboardu , s tim ze me odkazujou, ze zdrzeni je na strane dodavatele.Pritom desku na skalde maj, nevim vubec proc posilaj nektery veci k dodovavateli, a me nechavaj cekta – deska byla evidentne v hajzlu a s dodavatelem asi to vyridej onipotom , nevim jak je to u jinejch firem, ale kdyz sem reklamoval grafickou kartu u czechcomputer, tak mi ji vymenili do druhyho dne. rozodne si tam uz nic nikdy nekoupim (i alzasoftu)

[] jiri – 05. 12. 2006 23:40

Alzasoft me OPRAVDU NASRAL!!! Dnes 5.prosince jsem konecne dostal zpet svuj pocitac, zakoupeny ani ne pred pul rokem. Reklamoval jsem ho z duvodu, ze se pocitac po spusteni nekolikrat za sebou vzdy restartovaval a vydaval u toho podezrele zvuky (harddisk). Jake to bylo nemile zjisteni, kdyz jsem ho dnes zanovu PO MESICI A PUL!zapl. Nejen ze neodstranili zavadu (pocitac se restartuje porad, ale ke vsemu mi znicili specialni tichy vetrak procesoru, za dva litry. Ten ted dela takovy hluk a vybrace, ze rezonuji bocnice skrine. Je v nem nejaka vule, takze ho pri manipulaci nejakym zpusobem ohli. Abych jen nenadaval, musim uznat ze jejich bordel ve svem ma i svetlou stranku, zniceni vetraku mi poskytli i bez toho, aniz by videli muj zarucni list. Pokud mate podobne zkusennosti a hodlate se s temito profesionaly vyporadat, napiste mi, je na case aby jim nekdo zpusobil, alespon nejake problemy.

[] pich – 16. 08. 2007 21:42

Lidi – nedivte se, ze jsou v ALZE vsichni neprijemni .. kdybyste meli delat za ty platy 12 – 16 hodin denne a byt neustale buzerovani ze vsech stran .. jen proto ze firma setri na zamestnancich a zamestnava stale same novacky za nastupni plat a to malo lidi kteri jsou tam dyl odpovida i za jejich praci .. a jsou buzerovani … Cim vic clovek udela prace tim vic mu strhnou z platu protoze pod tim tlakem dela samozrejme chyby ..

Co se tyka expresni prodejny – ani se nedivte ze tam nejsou skoro nikdy vsichni 4 obchodnici – tolik jich firma nema !! Obchodník ktery tam prodava je tam od 8:00 do 20:00 nebo do 22:00 a denne k nemu prijde i pres 350 zakazniku !!! zkuste si to !! a to je jen u jednoho – obvykle tam byvaji 2 – 3. A zkuste si to za 15 000 mesicne !!Ovsem ty obchodnici jen neprodavaji … maji k tomu jeste vyrizovat maily … resit pokladny … spoustu pruseru a tak dale …

radovi zamestnanci za to nemuzou … ale vedeni firmy je totalni banda zmrdů … ktery vi, ze lidi budou kupovat stejne a maj nahrabano ..

[] Michal Vrzák – 28. 11. 2007 17:35

No tak jak tady píšete, že jsou v Alzasoftu šmejdi, reklamoval jsem paměťovou kartu technik jí zkusil ve čtečce a hned mi jí vyměnili za jinou. V softcomu jsem reklamoval kartu a už je to 14 dní a karta nikde. Ještě k tomu mi napsali do papíru, že reklamece byla přijata 20.11.07 a očekávaný datum opravy 30.12.07. Tak nevim co si mám o tom myslet ještě si to tam technik zkusil a řekl, že je vadná a že mi napíšou email až to bude vyřízený. Nechápu teda proč je datum vyřízení 30.12.07. Akorát je škoda, že jsem si toho nevšiml, když jsem ten reklamační papír podepisoval.

[] elee – 14. 05. 2008 07:43

Taky připojím svou zkušenost, nejdřív jsem reklamovala flash disk, který mi nešel na většině počítačů číst, technik ho přímo předemnou vyzkoušel a řekl že jde, přesto jsem trvala na reklamaci, po téměř měsíci mi ho vyměnili. To bych ještě brala, sice to mohlo bý rychlejší, ale termín ještě jen tak tak splnili. Jenže v ten den jsem si u nich koupila batoh na notebook, u kterého se mi po týdnu začal trhat popruh. Tak jsem ho taky reklamovala a už je to více než měsíc… Na mejl mi sice odpověděli, ale to, že se mi omlouvají, ale že to dodavatel ještě nevyřešil. To je sice hezké, ale v čem mám nosit notebook mi nikdo nevyřeší, už jsem z toho fakt nasraná, novej batoh si koupit nemůžu, když už mám peníze v jiným. Je to docela opruz, proti tomu co tady píšou jiní sice asi slabý kafe, ale nevím jestli tam ještě někdy budu nakupovat. Můj otec nakupuje poměrně často věci do počítače na czech computeru a nemůže si to vynachválit i v rámci reklamací, prý by to vyměnili ihned.

[] Kukyna – 08. 06. 2008 18:33

Teda nemám co dodat. Je tu vidět povaha Česká. Já jsem tam nakupovala několikrát, kupovala jsem i pro kamarády díly a nikdo neměl problém. Jistě má někdo špatnou zkušenost, někdo zase dobrou. A jen po přečtení několika lidí říci nebudu nakupovat. Měli by jste si uvědomit, že je tu plno lidí kteří se jen vyžívají v tom, psát nesmysle. A rádi budou kritizovat. Vše je na Vás já bych se určitě nenechala ovlivnit určitě výrokama co tu jsou. Zapřemýšlet ano, ale určitě bych si minimálně služby šla vyzkoušet sama. Když tady někdo bude psát aby jste vyskočili z okna tak skočíte asi co. Protože Vás přesvědčí, že je to bezpečné. Fakt by jste se měli zamyslet. Podívejte se na plno stránek nebo blogů, najdou se lidi co jen kritizují a kolikrát ani nic nekoupili, jen se takhle baví. To je jako když někdo kritizuje druhému blog a sám žádný neudělal. Mějte se hezky nakupujte kde chcete. 🙂

[] Revík – 20. 10. 2008 15:21

Reklamace v Alzasoftu jsou naprosto v pohodě. 90% elektroniky nakupuju u nich a už i docela dlouho. Rozhodně lepší než Czechcomputer… tam bych si ani tu podložku pod myš nekoupil, protože na Alze by byla levnější 😉

[] Zdenek Jonas – 08. 12. 2008 20:19

Alzasoft. Nakupoval jsem, ale opravdu prisla doba, kdy bylo zbozi nedodano v poradku. Bohuzel to byl darek a vsimli jsme si toho az pri rozbaleni. Jednalo se o rozbity napajeci clen k autonavigaci Evolve. Stoji asi 150 Kc. Natvrdo odmitli reklamovat, jeste byli drzi, ze jsme jim ani nepribalili ten ulomeny kus. (Bohuzel jsme ho nemeli, kdyz uz jsme to dostali bez nej). Takze opravdu varuju, Alza reklamace, fuj!

Pridavam reakci technika:

Vážený pane Jonáš,

já osobně si nemyslím že se jedná o výrobní vadu. U těchto výrobků se to zatím nikdy nestalo. Nicméně pokud vám soudní znalec potvrdí vaši doměnku, tak vám jej vyměníme.

S pozdravem

Roman Kováč
reklamační technik

———————————
Alzasoft a.s.
Jateční 33a, 170 00 Praha 7 – Holešovice
Telefon: (+420) 225 340 171
Fax: (+420) 225 340 190
E-mail: kovac@alza.cz
E-shop: http://www.alza.cz

[] JJan Ro. – 05. 01. 2010 11:43

Nikdy,nikdy,nikdy!LCD monitor LG jsem za půl roku musel reklamovat dvakrát!Vždy ho opravili na poslední chvíli-a být pokaždé 30 dní bez tak důležité části PC je opravdu k blití!

[] Prochaine – 05. 01. 2010 11:45

[31] Za to, že jsi musel monitor 2x reklamovat opravu Alza nemůže a 30 dnů na opravu má ze zákona každá firma… S tím se nedá nic dělat.

[] Jan Rožánek – 06. 01. 2010 18:46

Jestliže je monitor opravený už 8.9. a dva dny na to doručený z opravy zpět Alze a první informace o hotové opravě ke mě dorazí pouhé dva dny před vypršením zákonné lhůty 30 dnů, pak se opravdu leccos dělat dá.

[] Prochaine – 06. 01. 2010 22:24

[33] Zásadní problém je právě to, že lidí jdou jen a jen po ceně a nadstandardní služby nechtějí. Já například svým zákazníkům měním pevné disky kus za kus a až pak řeším reklamaci. Za prvé vím, že s reklamací nebude problém a obvykle pak disk vždy někde udám, případně jej prodám přes Aukro. Jenomže to lze dost těžko provozovat při 1% marži. Naštěstí jsem si své zákazníky vychoval a pokud se jim cena nelíbí, tak je do Alzy s radostí pošlu.

[] Petr – 14. 04. 2010 18:56

Dobrý den,
byl jsem reklamovat mobil Motorola ve firmně Alza dne 14.04.2010. Přišel jsem se závadou softwaru,ale hned mi bylo sděleno,že nemám nárok na záruční opravu, vzhledem k tomu že přístroj je mechanicky poškozen- malá prasklina na horní části krytu.
Reklamace byla během minuty zamítnuta a že pokud budu chtít dále reklamovat,tak je délka reklamace bez časového omezení, s čímž jsem samozřejmně nesouhlasil a telefon jsem si vzal zpátky s tím, že to budu konzultovat.
Volal jsem na ČOI a tam mi bylo řečeno,že mám požadovat ať je v reklamaci zapsáno, že požaduji vyřízení do 30 dnů, na což nepřistoupily.
A jinak mám chtít papír s přijetím do reklamace, jenž byl prvně sepsán, abych ho mohl zaslat k posouzení, což mi taky nedali.
A tak jsem chtěl tedy poslat mobil na reklamaci znovu, ať ten papír nějak získám ,ale to mi bylo odmítnuto s tím ,že reklamace už byla zamítnuta (na základě mechanického poškození) a že už tedy na další nemám nárok.
Takže jsem vše nafotil a poslal stížnost na ČOI dle jejich požadavků.
A vzhledem,že to není první problém,TAK UŽ NIKDY TAM NEJDU.

[] Michaela – 19. 12. 2010 11:20

Mám podobnou zkušenost … Také v Alze nakupuji od doby, kdy byla ještě Alzasoft, pro sebe, pro firmu svého otce a všem ji také řadu let doporučuji, až do tohoto léta … Nejdříve mi odmítli přijmout telefon, který se sám od sebe restartoval, že je mechanicky poškozen a že jsem jej určitě upustila (jak čtu nejsem sama), vzali mi jej do reklamace s tím, že si počkám déle než 30-dnů. Podepsala jsem to, ale hned po návratu domů jsem si mailem stěžovala na aroganci jejich zaměstnanců (kdo budete někdy reklamovat, zjistíte sami) a chtěla jsem po nich vysvětlení, jak jejich zaměstnanec přišel na to, že jsem mobil upustila (asi je věštec). Sice mě odpálkovali, ale do 14 dnů mi přišla odpověď, že je reklamace vyřízena. Přehráli u mobilu software (jaké překvapení, říkala jsem jim to už při reklamaci, měla jsem podobný mobil) a po hodině čekání (nemohli mobil najít) mi jej dali. Asi měsíc po tom jsem reklamovala další mobil, řekli mi, že nejde mobil reklamovat, protože je pomalý, protože stál jenom 2 000 Kč a co bych za ty peníze chtěla. Mezitím jsem onemocněla (roztroušená skleróza) a při představě (špatně mluvím a špatně chodím) jejich arogance a neochoty, mám docela strach reklamovat značková sluchátka, která stála 800 Kč a fungovala měsíc.

V Alze už nikdy kupovat nebudu a všem radím to samé. Je mi něco málo přes 30 let a reklamace v Alze se bojím víc než injekcí, které si musím píchat kvůli nemoci.

[] Prochaine – 21. 07. 2011 15:05

Zajímavé… někdo se snaží ovlivnit tuto diskuzi z IP adresy 80.188.95.226 (mail.provident.cz)… Dva kladné odkazy na Alza.cz během 6tzi minut ze stejné IP adresy podepsané různými lidmi? Pokud máte zájem o komerční sdělení nebo jinou formu inzerce, tak se prosím obraťte na můj email.
O minutu později: Tak už přišel ještě třetí komentář… Baví vás to?