Neděle, 31. července 2011

Zabiják slevomatů



Dnes, pod tlakem nevyčerpaných kupónů na různé slevy, nakoupených v průběhu jara, jsem se zjistil, že zabijákem slevomatů jsou tři faktory.

Rezervace

Nutnost rezervace – v některých případech až týden dopředu ve výsledku znamená, že akci nevyužiji vůbec. Například klub na Malostranském náměstí. Přišli jsme v sobotu, nebyla tam ani noha. Jenže jsme se neozvali dopředu a oni neměli pivo Gambrinus, ale jen Plzeň. První rundu (tři piva) nám bez problému nahradili. Druhou a třetí odmítli s tím, že si ze „lepší“ pivo nemůžeme ani připlatit. Prý jsme se měli ozvat dopředu, aby zajistili pivo na víkend. Zbytek slevy zůstal nevyužit. (Na místě byla i provozní, se kterou jsme se snažili domluvit, ale byla neústupná.)

Naštěstí je možné zkusit do podniku zavolat a domluvit se, zda by je možné přijít (třeba hned dnes) a podle mých zkušeností to funguje.

Počasí

Dnes končící sleva na venkovní aktivitu zůstane z důvodu deště určitě nevyužita. Jedná se sice o nějaké dvě stovky a nechávat takovou akci na poslední chvíli byla prostě moje hloupost.

Refundace

A s předchozími připomínkami související je možnost refundace nevyužitých slev. Samozřejmě, že to nemusí být v plné výši. Co vím, tak z velkých hráčů toto nabízí zatím jen Slevomat. Ale třeba se přidají i další.

Slevomaty jsou dnes všude a je čas přijít s něčím novým.

Prochaine | 13:08 | Internet | Komentáře