Pondělí, 18. prosince 2006

Servis24 nemusím (3)



Už je to rok a půl, co jsem psal o kvalitě internetového bankovnictví Českés spořitelny (spoty Servis24 nemusím a Servis24 nemusím (2)) – nebudete tomu věřit, ale oni to ještě pořád nespravili. Zlatá eBanka!

Co myslíte, dělá si Česká spořitelna prdel ze svých klientů?

Prochaine | 23:05 | Nezařazené | Komentáře

Žádný komentář k příspěvku “Servis24 nemusím (3)”

[] kotlik – 18. 12. 2006 23:32

tak tahle hlaska me fakt dostala: "Podle vyjádření banky její službu Servis24 využívá asi milion klientů, a tak se jen výjimečně stane, že bankovní systém nestíhá vyřizovat požadavky." to si teda asi fakt delaj prdel…mozna by se mela zavest presna definice slova "vyjimecne".