Úterý, 20. září 2005

Alzasoft kašle na reklamace (4)



Při čtení tohoto článku berte prosím na vědomí datum, kdy byl sepsán. V posledních letech jsou reklamace u Alzy naprosto bez problému a řekl bych dokonce na lepší úrovni než u konkurence! (Aktualizováno v srpnu 2014)

Od posledního článku (viz Alzasoft kašle na reklamace (3)) jsem dostal spoustu komentářů a několik emailů – jeden z nich odcituji:

S uvedenou firmou mam s reklamacemi take velmi negativni zkusenosti:

  1. Koupeny scanner – pravda levny Mustek – prestal po nekolika tydnech fungovat. Po jeho vraceni se 30 dni nic nedelo a kdyz jsem je zacal nahanet telefonem a napsal stiznost vedeni, tak mi scanner dali zpet s tim, ze ho opravili. Par dni zase fungoval a pak se opet vratil na reklamacni oddeleni se stejnou zavadou – a pri prijmu technik zjistil, ze nesouhlasi seriove cislo – jinymi slovy minulou reklamaci resili vymenou i kdyz tvrdili, ze slo o opravu… Po mesici – pry museli cekat na vyjadreni dovozce – mi ho vymenili za treti kus, a ani ten neprezil petihodinovy pokus o scanovani, Takze nakonec mi ho vymenili za HP – a ten zatim funguje.
  2. Nepoucen jsem u nich koupil DVD vypalovacku do notebooku. Ta fungovala skoro tri mesice a pak prestala palit cedecka. Na prvni pokus mi zkouseli vnutit myslenku, ze na vypalovacce je poskozena pecet – asi ji technik z Getronicsu poskodil, kdyz zasouval mechaniku do myho Della… – no vyrobce posoudil, ze jsem ji nerozbil a po mesici ji vymenili za novou, ta fungovala zase asi mesic a na dalsi pokus ji vymenili – misto LG mam ted fungujici NEC.

Celkove mam dojem, ze se v podstate snazi odradit maly zakazniky – nakonec, kdyz se mi sef jejich reklamacniho oddeleni pokousel vysvetlit, proc mi ani jednou nedali v zakonne lhute vedet o tom, jak reklamaci vyridili, pouzil argument „to vite, pri tech cenach, co mame poskytujeme servis tak, jak ho poskytujeme a nakonec mate moznost si zaplatit expres priplatek“ …

Od te doby nakupuju bud u Mironetu nebo u Czechcomputeru a nevzpominam si na problem s reklamaci. Pochopitelne – sef kdyz videl, jak jejich reklamacni oddeleni funguje, tak okamzite prestal nakupovat pro firmu u nich a totez udelal muj syn, kterej pracuje pro SW firmu – takze uspesne odradili jednoho drobnyho odberatele a s nim i dve pomerne velke firmy – ale to je jejich problem.

Autor emailu si nepřál zveřejnit své jméno.

Doplněno

Prochaine | 11:56 | Nezařazené | Komentáře