Úterý, 23. srpna 2005

Dovolená v Chorvatsku

V první řadě bych rád uvedl, že jsem do Jugoslávie jel více méně z donucení, jelo nás totiž celkem 7 a pravdou bylo, že Evropu jsme měli všichni slušně projetou, ale v Chorvatsku byla většina z nás poprvé.

• 13. srpna, sobota, 0:00 Odjezd z Prahy, směr Brno, Bratislava, Maďarsko.
  • 13. srpna, sobota, ráno Příjezd na Balaton, vyhledání kempu, ubytování, odpočinek.
  • 14. srpna, neděle, ráno Odjezd z Balatonu směr Chorvatsko. Po nové dálnici až do Splitu a po magistrále směr Makarska. (První nehoda – rozbil jsem litrovou láhev se Slivovicí. Za trest dostávám malou kulatou feferonku tzv. rajčátko.)
  • 14. srpna, neděle, noc Hledání vhodného kempu. Asi až na desátý pokus jsme našli vyhovující místo.
  • 17. srpna, středa, dopoledne Opuštění kempu a příjezd do fronty na trajekt na Korčulu.
  • 17. srpna, středa, odpoledne Příjezd na Korčulu, projetí celého ostrova a všech kempů. Nakonec jsme zůstali v úplně posledním, který byl u města Vela Luka. Dokonce ani nebyl na mapě a díky tomu byl celkem volný, bohužel asi kilometr od moře.
  • 19. srpna, pátek, večer Opuštění kempu a zařazení do fronty na trajekt do Splitu. Procházka městem a večeře. Spaní na molu, mezi auty.
  • 20. srpna, sobota, 5.00 Zakoupení lítků na trajekt. V 6.30 odjezd trajektem do Splitu.
  • 20. srpna, sobota, poledne Prohlídka Splitu.
  • 20. srpna, sobota, odpoledne Odjezd ze Splitu po nové dálnici k Senj. Stau – 2-hodinové popojíždění (12 km) před tunelem. Hledání posledního kempu u Senj.
  • 21. srpna, neděle, dopoledne Prší. Vyčkáváme a když před polednem přestane pršet, balíme mokré stany a vyrážímě zpět na Prahu.
  • 21. srpna, neděle, odpoledne Jedeme směr Rijeka, Ljubljana, Villach, Stau – hodinové popojíždění (10 km) před Katschberg Tunnel, Salzburg, Linz, České Budějovice, Praha.
  • 22. srpna, pondělí, 4.00 Příjezd domů, sušení mokrého stanu, …