Středa, 9. června 2004

Umí Dell prodávat?



Používám počítač Dell. Jsem spokojený zákazník.

Četl jsem knížku Přímko od Dellu. Mám pocit, že česká pobočka ji asi nečetla..

  • Emailová komunikace vázne. Pošlu mail a ani po týdnu se nedočkám odpovědi.
  • Chtěl jsem si nechat před třemi lety poradit a zkusit získat lepší cenu, a odpovědí bylo PDF poslané mailem, které obsahovalo nabídku v podobě inzerátu, která byla k nalezení ve všech celostátních deníkách.
  • Aby byl počítač objednaný, musíte zaplatit celou cenu počítače předem, tj. klidně 2–3 týdny před dodáním zboží. (A to i přesto, že již jeden jejich notebook používám a stát tehdy přes 100 tisíc. To není dostatečná záruka?)
  • Když mluvím po telefonu s jejich prodejním oddělením, ani se mě nezeptají na kontakt, aby se mi mohli sami ozvat a zeptat se, jestli jsem se rozmyslel, případně nabídnout něco jiného. Jen mi řeknou, že je jim líto, ale musím zaplatit předem.

(Jako drobný podnikatel musím bohužel všechno platit předem, už jsem si zvyknul, ale rozhodně ne s několika týdením předstihem!)

Kdybych se takhle choval ke svým zákazníkům, tak brzy nemám žádné :-(.

Prochaine | 17:03 | Nezařazené | Komentáře

Žádný komentář k příspěvku “Umí Dell prodávat?”

[] Pavel@cetoraz – 09. 06. 2004 18:04

Kdybych se takhle choval ke svým zákazníkům, tak brzy nemám žádné . … Jenže ty nejseš DELL 🙂

[] Richard H. – 09. 06. 2004 18:07

Je málo jiných výrobců obdobné kvality?

[] Prochaine – 10. 06. 2004 02:15

Co se týče například servisu, tak se Dellu nikdo nevyrovná. Bohužel! Nikdo jiný neopraví počítač do druhého pracovního dne na místě. U stolního počítače by to možná nevadilo, ale u notebooku je to celkem zásadní!

[] Prochaine – 10. 06. 2004 02:31

[1] Ale právě že v knížce Přímo od Dellu píše Michael Dell o tom, jak jsou zákazníci důležití, jsou pro ně na prvním místě atd… Česká pobočka se tak prostě nechová!