Zabiják slevomatů
Dnes, pod tlakem nevyčerpaných kupónů na různé slevy, nakoupených v průběhu jara, jsem se zjistil, že zabijákem slevomatů jsou tři faktory.
Rezervace
Nutnost rezervace – v některých případech až týden dopředu ve výsledku znamená, že akci nevyužiji vůbec. Například klub na Malostranském náměstí. Přišli jsme v sobotu, nebyla tam ani noha. Jenže jsme se neozvali dopředu a oni neměli pivo Gambrinus, ale jen Plzeň. První rundu (tři piva) nám bez problému nahradili. Druhou a třetí odmítli s tím, že si ze „lepší“ pivo nemůžeme ani připlatit. Prý jsme se měli ozvat dopředu, aby zajistili pivo na víkend. Zbytek slevy zůstal nevyužit. (Na místě byla i provozní, se kterou jsme se snažili domluvit, ale byla neústupná.)
Naštěstí je možné zkusit do podniku zavolat a domluvit se, zda by je možné přijít (třeba hned dnes) a podle mých zkušeností to funguje.
Počasí
Dnes končící sleva na venkovní aktivitu zůstane z důvodu deště určitě nevyužita. Jedná se sice o nějaké dvě stovky a nechávat takovou akci na poslední chvíli byla prostě moje hloupost.
Refundace
A s předchozími připomínkami související je možnost refundace nevyužitých slev. Samozřejmě, že to nemusí být v plné výši. Co vím, tak z velkých hráčů toto nabízí zatím jen Slevomat. Ale třeba se přidají i další.
Slevomaty jsou dnes všude a je čas přijít s něčím novým.
vymenoval si jedny z hlavnych dovodov fungovania zlavovych systemov 🙂
1. rezervacia je podstatna crta, bez nej by museli davat skutocne zlavy tj. ist pod cenu 🙂
2. pocasie a podobne faktory su priamo zapocitane do zameru, aby si mal stazenu moznost uplatnit zlavu, vlastne vsetko je nastavene proti tomu 🙂
3. refundacia je vec, ktora sa v zlavovych systemoch nikdy nevyskytne 🙂