Alzasoft kašle na reklamace (4)

Při čtení tohoto článku berte prosím na vědomí datum, kdy byl sepsán. V posledních letech jsou reklamace u Alzy naprosto bez problému a řekl bych dokonce na lepší úrovni než u konkurence! (Aktualizováno v srpnu 2014)

Od posledního článku (viz Alzasoft kašle na reklamace (3)) jsem dostal spoustu komentářů a několik emailů – jeden z nich odcituji:

S uvedenou firmou mam s reklamacemi take velmi negativni zkusenosti:

  1. Koupeny scanner – pravda levny Mustek – prestal po nekolika tydnech fungovat. Po jeho vraceni se 30 dni nic nedelo a kdyz jsem je zacal nahanet telefonem a napsal stiznost vedeni, tak mi scanner dali zpet s tim, ze ho opravili. Par dni zase fungoval a pak se opet vratil na reklamacni oddeleni se stejnou zavadou – a pri prijmu technik zjistil, ze nesouhlasi seriove cislo – jinymi slovy minulou reklamaci resili vymenou i kdyz tvrdili, ze slo o opravu… Po mesici – pry museli cekat na vyjadreni dovozce – mi ho vymenili za treti kus, a ani ten neprezil petihodinovy pokus o scanovani, Takze nakonec mi ho vymenili za HP – a ten zatim funguje.
  2. Nepoucen jsem u nich koupil DVD vypalovacku do notebooku. Ta fungovala skoro tri mesice a pak prestala palit cedecka. Na prvni pokus mi zkouseli vnutit myslenku, ze na vypalovacce je poskozena pecet – asi ji technik z Getronicsu poskodil, kdyz zasouval mechaniku do myho Della… – no vyrobce posoudil, ze jsem ji nerozbil a po mesici ji vymenili za novou, ta fungovala zase asi mesic a na dalsi pokus ji vymenili – misto LG mam ted fungujici NEC.

Celkove mam dojem, ze se v podstate snazi odradit maly zakazniky – nakonec, kdyz se mi sef jejich reklamacniho oddeleni pokousel vysvetlit, proc mi ani jednou nedali v zakonne lhute vedet o tom, jak reklamaci vyridili, pouzil argument „to vite, pri tech cenach, co mame poskytujeme servis tak, jak ho poskytujeme a nakonec mate moznost si zaplatit expres priplatek“ …

Od te doby nakupuju bud u Mironetu nebo u Czechcomputeru a nevzpominam si na problem s reklamaci. Pochopitelne – sef kdyz videl, jak jejich reklamacni oddeleni funguje, tak okamzite prestal nakupovat pro firmu u nich a totez udelal muj syn, kterej pracuje pro SW firmu – takze uspesne odradili jednoho drobnyho odberatele a s nim i dve pomerne velke firmy – ale to je jejich problem.

Autor emailu si nepřál zveřejnit své jméno.

Doplněno

7 komentářů u „Alzasoft kašle na reklamace (4)“

  1. No já jen dodám to, že moje PC zakoupené ve firmě Alzasoft mělo jistý problém se základní deskou. Nebudu dopodrobna rozebírat celý složitý reklamační proces plný chyb ze strany rekl. odd., lhaní, nepříjemných telefonátů a e-mailů… Jen prozradím, že celý proces trval asi rok a čtvrt (a to si vážně nevymýšlím)… PC putovalo do servisu a zpět ke mně domů asi 6x… Inu, ať žije firma ALZASOFT… A to, že mi NIKDY nedali vědět o ukončení reklamace e-mailem, nebo telefonicky (pestože to vždy slibují), je asi zbytečné dodávat… Tomáš.

  2. Jenom k vaším problémům.U nás v Čechách hold, když má firma jméno a celkem dobré ceny, tak jí malý zákazníci jako vy vůbec nezajímají. Je to škoda.Já když chci něco koupit, zjistím si info na netu a pak se obrátím na menší firmu, kde přece jenom ještě existuje : SLUŠNOST, INDIVIDUALITA, VSTŘÍCNOST.A ne za každou cenu prodat co nejvíc rohlíků.

  3. Já koupil v Alzasoftu nový počítač a po přečtení tvých a jiných příběhů se začínám obávat, jestli bude fachat. Zatím fachá bez problémů. No tak uvidíme.

  4. No jen by me zajimalo jak jste prisli na to, ze ma alzasoft dobre ceny… To byvavalo tak pred 6-8lety… Ale dneska? Nic moc… a navic je to banda neschopmych lidi… tak co s nima…

  5. Ježíši, že jsem sem lez!!!! Zrovna dneska mi dorazil od Alzasoftu novej comp…a mám strach ho zkompletovat a pustit..:-(((

  6. Já měl zkušenosti doteď také celkem dobré, kupoval jsem tam hardware a jednu celou PC sestavu, kterou jsem posléze úspěšně vyreklamoval a byla opravena. Problém nastal s digitálním foťákem. Asi po roce používání přestala fungovat spoušť. Tak jsem ho odnesl k reklamaci, kde mi bylo referentem sděleno, že podobné závady oni automaticky zamítají, ale jestli prý mám zájem, tak to odešlou na posouzení do servisu (!), donutili mě podepsat přejímku s dovětkem, že zboží je mechanicky poškozené a tak se na vyřízení reklamace nevztahuje zákonem stanovená lhůta 30 dní (v případě nesouhlasu zamítají ihned!) A nastalo čekání, měsíc, a v půli druhého mi došla trpělivost a tak jsem zavolal na infolinku, kde mi po sdělení čísla reklamace sdělili, že foťák je stále v servisu, ať čekám. Pak jsem tam volal asi po týdnu znovu a sdělili mi, že si mohu přijít pro peníze že už je to déle jak 30 dní a že mám nárok. Na prodejně mi pak řekli, že žádný nárok nemám a že mám čekat dál na servis (!) tak jsem je donutil do servisu zavolat a sdělili mi, že to bude vyřízené snad do týdne (!). Neuvěřitelná tahanice, neustálé obviňování že jsem si to zavinil sám a že si to mám se servisem vyřídit sám, no neuvěřitelné, to byla poslední věc co jsem si tam koupil!

  7. Pro Alzasoft je zákazník něco jako póvl. Zakoupil jsem set top box Simatek DVBH-2000. To bylo 1. 10. 2008. Má pevný disk pro nahrávání. Nahrávání nefungovalo, proto jsem přístroj 13. 10. reklamoval. Vyměnili mi ho za „nový“. Během dalšího měsíce jsem zjistil, že nahrávání sice funguje, ale s chybami – při přehrávání se obraz občas zastavuje, přeskakuje, přístroj na mě dokonce zavrčí. Šel jsem tedy reklamovat znovu. Převzali přístroj a lakonicky mi oznámili, že do 30 dnů dostanu zpávu o vyřízení. „Takové jsou zákony ČR“, tak reagovali na moji připomínku, že za 3688 Kč mám právo na funkční přístroj a ne být měsíc bez něj a být odkázán pouze na analogové vysílání. „Jsme jenom prodejci“, uzavřeli svoji argumentaci. Já bych řekl, že na této úrovni jsou pouhými překupníky zboží s často pochybnou kvalitou. V kategorii zákonů se Alzasoft vyzná, kategorie „zákazník“ jim už zřejmě říká méně.

Komentáře jsou uzavřeny.