Úterý, 16. prosince 2008

Zpravodajské weby přeplácané reklamou



Pokud vám, stejně jako mě, vadí zpravodajské (a nejenom zpravodajské) servery přeplácané reklamou, tak doporučuji používat (například) Firefox s vhodným rozšířením. Obecně mi reklama nevadí a například reklamy od Google nefiltruji vůbec, ale pokud reklama vysloveně obtěžuje (zabírá příliš velkou plochu, je hlučná, bliká, dělá stránku méně přehlednou nebo jakkoliv jinak obtěžuje) tak jde pryč.


iDnes bez reklam

Prochaine | 15:59 | Internet | Komentáře

Komentáře k příspěvku “Zpravodajské weby přeplácané reklamou”

[] Martin – 19. 12. 2008 14:18

jo, taky jsem nainstaloval a je to sranda nemít reklamy. rychle si zvyknete. stránky jsou přehlednější a za čas zjistíte, že si na reklamu ani nevzpomenete. tímto posílám velký f–k off reklamním agenturám. více lidí jako my a můžou zavřít krám moulové 😉

[] Andre – 21. 12. 2008 13:24

Martin: Tolik bych nejásal. Více lidí, jako ty a nepřečteš si na internetu vůbec nic. Odkud myslíš, že jsou příjmy redaktorů, novinářů a dalších pracovníků internetových médií? No z reklamy. Jakpak by se ti líbil placený přístup na idnes, živě, atd.?

[] Prochaine – 21. 12. 2008 16:04

Andre: Jsem rád, že to píšeš. V první řadě jde o to, kolik té reklamy je ještě únosné a kde už je hranice a z webu se stává MFA (make for advertisement). Za druhé – v televizi si během reklamy taky můžete odskočit dle libosti a nikdo neřeší, že se koukáte na film, ale reklamu si přeskočíte. Třetí věcí je, že stále bude jistě existovat spousta nadšenců, kteří budou ochotni publikovat (kvalitní materiál) třeba i zadarmo. A za čtvrté je otázkou, zda právě reklama (v dnešní podobě) je právě ten nejsprávnější způsob, jak získat finance pro provoz redakce.

[] Martin – 22. 12. 2008 14:37

Andre: No právě to je tvůj velký omyl. Internet = informace zadarmo. Díky bohu, že tu jsou Wikipedie! Díky bohu, že jsou tu tisíce blogů, který informujou rychleji, pravdivěji, bez politické manipulace a PR vsuvek.
Prochaine: Za páté tim tam ještě chybí, zda reklama má v dnešní době ještě vůbec smysl, protože lidi ji do značné míry již ignorují. Slepota. Nedůvěra atd. Je o tom celkem už dost studií. Reklamu čeká revoluce.

[] Andre – 06. 01. 2009 19:25

Martin: Internet = informace zadarmo? Na to jsi přišel kde? O této definici nic nevím. Informace jsou na internetu „zadarmo“, díky reklamě.

[] Martin – 10. 01. 2009 20:48

Andre: To myslíš vážně? :-)))))))

[] Andre – 11. 01. 2009 17:02

Martin: Myslím to stejně vážně jako ty. 🙂

[] Martin – 12. 01. 2009 12:47

Andre: Já teda nevím, kde žiješ čty, ale já čtu spoustu serverů, které to zvládnou i bez reklamy. A aktuálnost jejich informací je mnohdy čerstvější než těch placených. (povolání architekt)