Úterý, 15. března 2005

Alzasoft kašle na reklamace (2)



Při čtení tohoto článku berte prosím na vědomí datum, kdy byl sepsán. V posledních letech jsou reklamace u Alzy naprosto bez problému a řekl bych dokonce na lepší úrovni než u konkurence! (Aktualizováno v srpnu 2014)

Pokračování spotu Alzasoft kašle na reklamace

Po měsíčním čekání na odpověď na můj emailový dotaz ohledně možnosti reklamace či vrácení U.S. Robotics Wireless Turbo Access Point & Router jsem si do Alzasoftu došel dnes osobně a během dvaceti minut, se mi podařilo tento problém vyřešit vrácením peněz.

Dostal jsem vlastně o téměř 200 Kč méně – kdybych vrátil router do 14ti dnů, tak bych prý získal zpět všchny peníze.

Prochaine | 14:42 | Nezařazené | Komentáře

Komentáře k příspěvku “Alzasoft kašle na reklamace (2)”

[] Pavel@cetoraz – 15. 03. 2005 15:03

COŽE!?!?! Jak, jako že kdybys to vrátil do 14 dnů? To nevrátili kupní cenu, ale cenu, která je aktuální? Nebo jak? Nechápu…

[] Prochaine – 15. 03. 2005 15:09

Vrácení nového zboží – jednorázový poplatek. Nazval bych to možná manipulační poplatek.

[] Jiří Macich ml. – 15. 03. 2005 15:44

To dopadlo nad očekávání dobře 🙂 Osobně bych nedoufal, že mi zrovna Alzasoft vrátí peníze i po těch 14 dnech. Asi budeš pěkná vazba :-)))))

[] Mortalis – 15. 03. 2005 15:50

Nemel jsem s reklamaci o Alzasoftu nikdy vetsi problem. Pokud presne popises chybu zakoupeneho vyrobku atd., tak reklamace probehne v pohode.

[] Prochaine – 15. 03. 2005 15:58

[3] Ano, myslím si, že 200 Kč je ještě velice příjemná ztráta na běžné poměry, které v Alzasoftu panují. Myslím, že tam ještě někdy nakoupím.

[] Pavel@cetoraz – 15. 03. 2005 17:18

[5] Myslím, že to o solidnosti obchodníka jen vypovídá… Od nich opravdu nikdy nic…

[] kajinek32 – 16. 03. 2005 08:08

Svědčí to samozřejmě o kvalitě obchodníka, ale taky o tom, že sis tam měl radši rovnou dojít sám..

[] Pavel@cetoraz – 16. 03. 2005 10:02

Jasně, už si matně vzpomínám – těch 200Kč je "Servisní zásah technika"… Totiž, když jsem byl ještě mladý a hloupý, objednal jsem 2 počítače u této firmy. Jejich jednání jsem již na více místech na internetu popisoval, takže nemá smysl, abych se tím ještě zabýval (zase bych se rozčílil)… ALE. Po nějaké době odešla v jednom počítači grafická karta. A protože v té firmě je počítač výrobní nástroj, bylo nutné ji ihned vyměnit. Právě z toho důvodu jsem k počítačům přikupoval rozšířenou záruku. Nicméně, když jsem přišel vyreklamovat grafickou kartu, bylo mi sděleno, že buď tam bude 30 dní na reklamaci, nebo zaplatím "Servisní zásah technika" – 200Kč za to, že mi ji ihned vymění. No, co jsem měl dělat, počítač měsíc stát nemohl. Takže jsem odsponzoroval kyselohubého technika, který kouknul na kartu, co je to za typ, zašel za roh, vytáhl novou a dal mi jí. Cca 2 minuty… Na účtence pak bylo – "Servisní zásah technika 0,5 Hod – 200 Kč" …

[] Pavel@cetoraz – 16. 03. 2005 10:03

[8] ad "když jsem byl ještě mladý a hloupý" – teď už jsem starší a chytřejší – nakupuji pouze u Johnnyho 😉

[] Prochaine – 16. 03. 2005 11:18

[9] Děkuji. Nezapomeň ovšem, že jsi u mě ještě nemusel nic reklamovat 🙂 Ehm.

[] markon – 19. 03. 2005 20:40

No já mám teď bezvadnou zkušenost z CzechComputer. Přijdu tam a dávám do servisu vypalovačku. Technik na mě jen podotkl, nepálí co? Já na něj, ale jen RW a RAM. A on, hmm počkejte minutku. Pak tak chcete Nec, to je ta samá parametrama? Já, potřebuji DVD-RAM. Technik, aha, hmm to si musíte počkat 14 dní. Počkejte, mám tady jen OEM LG, je lepší než ta vaše, ale OEM bez krabice. Ok. Za 2 minuty mi dal papír a ve skladu jsem si vyzvedl jednou tak rychlejší vypalovačku bez doplatku. Tomuhle říkám vyřizování reklamací.

[] djmila – 01. 08. 2005 15:24

Myslim ze dnes uz rozhodne v reklamacich problem neni , nakupuji tam dosti casto- coz prinasi dosti reklamaci ale je to spise o vyrobku nez o Fa. Alzasoft a musim rict ze neni zadny problem .at je to novy , nebo stary . proste se taky brani jako kazdy a chytralku je az az …..

[] Mista – 01. 08. 2005 16:16

Myslím si že být alzasoftem, tak se po tomhle článku (alzasoft kašle na reklamace) budu hodně vozit a ještě z toho možná něco vysoudím. V alzasoftu jsou velmi vstřícní ať už jde o cokoli, a s reklamacemi nebývají nejmenší potíže. Pokud jde o 200 kč manipulačního poplatku, zkus si někdy přečíst obchodní podmínky dřív než nakoupíš, píšou to tam.

[] Mista – 01. 08. 2005 16:19

Mimo jiné, pokud jde o typovou vadu, nemuseli by se s tebou vubec bavit, to si člověk musí zjistit dřív než nakoupí. Dokonce bych řekl že alzasoft jako jeden z mála většinou všechny šunty stahuje z prodeje, což se jinde nevídá. A to že si vybereš špatný router od bejvávalo dobré firmy jako je USrob tě neopravňuje urážet a šířit pomluvy o tak dobrym kšeftu jako je alzáč.

[] Mista – 01. 08. 2005 16:21

A navíc si myslim že dělat závěry po jedné zkušenosti je dost unáhlené, kolik ti je? 10? Já mam s alzáček mraky zkušeností, a jedna chybička mě rozhodně nepřesvědčí že jsou špatný, prostě ti někdo zapoměl odpovědět na maila, ostatně kdo by odpovídal 10ti letému unáhlenému děcku, že?

[] Luckyn – 01. 08. 2005 17:19

Ja byt Alez Zavoral ( majitel firmy Alzasoft ) tak tohle potahnu k soudu a blba, kterej tohle zacal psat bych to nechakl zaplatit za pomluvu dobreho jmena firmy. Uvedomte si taky, kolik lidi tam za den nakoupi, kolik lidi denne jde reklamovat, blbecci. To neni jako prodavat rohliky. A kdyz uz jsme u toho … ani kure zadarmo nevyhrabe a jestli vas prekvapuje, ze v dnesni dobe za neco musite zaplatit, tak se probudte. Je rok 2005, volove

[] Prochaine – 01. 08. 2005 23:33

Když si ještě jednou přečtete co jsem napsal, tak pochopíte, že jsem s výsledkem byl nakonec vlastně spokojen. Tento článek je pokračováním předchozího, proto má stejný název. Původní článek hovořil o tom, že mi po 12 dnech nikdo neodpověděl na mail. Předpokládal bych, že ve firmě jako je Alzasoft se prostě žádný příchozí mail nemůže ztratit a vymlouvat se na velké množství mailů nebo malý počet personálu, který má tuto agendu na starost je podle mě nepatřičné. Rozhodně to ještě neznamená, že v tomto shopu přestanu nakupovat a ani nikoho dalšího od toho neodrazuji.

[] chladas – 04. 09. 2005 21:17

Dvakrát jsem reklamoval u Alzasoftu a vše šlo jako po másle k mojí velké spokojenosti.

[] kajinek32 – 05. 09. 2005 18:25

[15],[16] to, že mi (zákazníkovi) někdo neodpoví na maila, protože je tam toho hodně svědčí o špatné organizaci reklamační sekce. Pokud maj na to málo lidí, ať najmou další. Musej si spočítat, že buď budou mít míň zákazníků (někteří, pokud se s nimi bude tak jednat, odejdou), nebo najmou další a tím pádem zkvalitní své služby. Život je otázkou priorit..

[] Patrik – 04. 11. 2005 01:35

Já jsem chtěl zase v alzasoftu koupit počítač a tak jsem si jeden vybral z jejich nabídky a napsal si na papír co bych na něm chtěl upravit, vybral potřebné peníze (přes 30.000) a jel jsem. po čtyřiceti minut čekání, mi bylo řečeno, ať si počítač objednám po internetu nebo ať jdu čekat dalšich půl hodiny k jinému okénku kde mi ty změny v konfiguraci snad udělají i když by prý bylo lepší kdybych jen řekl číslo produktu a žádné změny v něm nedělal a jestli nepatřím mezi VIP zákazníky že na mě nemají čas. Po této studené sprše jsem navštívil konkurenci firmu Agen, kde mi počítač postavili za stejné peníze a s úplně jiným přístupem a dokonce mi přidali nějaké věci zdarma . . . chci jen vědět jaké máte vy zkušenosti s touto formou protože internetové stránky mají pěkné ale osobní přístup je neuvěřitelný.

[] Jouda – 08. 02. 2006 09:53

to jsou zamestnanci alzace? Luckyn, Mista – pak se divim ze tam jeste nekdo kupuje 🙁

[] Element – 19. 05. 2006 19:33

No nevim podle me je Alzac firma jako kazda jina, nerekl bych ze procento problemovych reklamaci tam bude o tolik vetsi nez kdekoliv jinde. Co se tyce osobniho pristupu – jo mohli by bej milejsi, ale kdyz vidite jak se to tam toci, tak je jasny ze nemaji cas se se vsema vybavovat a sem tam proste neco dre. Odseknuti na dotazy a kysely xichty jsem zazil i v Czechcomputer a Softcomu. Obecne plati ze cim mensi shop tim jsou vstricnejsi jelikoz maji mensi pocet zakazniku a chteji si je udrzet. Takovej alzac to je moloch, jestli jim 1-2% zakazniku utece nekam jinam tak jim to zili trhat nebude, stejne se bude ve vetsine pripadu jednat o "sem-tam" nakupujici z nichz maji minimalni obrat. Co si budeme nalhavat – vsechno je to o prachach….

[] Drobek – 17. 04. 2007 16:17

Od fy Alzasoft nakupuji od doby co jeste bydleli na Delnicke vedle Delvity. Za tu dobu jsem tam nechal slusny obrat, mam s nimi smlouvu a kredit na nakupy. Krome jedne malickosti (zatim v jednani, nesedlo S/N s fakturou, ale bylo o 1 vetsi :-)) mi zbozi vzdy vyreklamovali. Ale musim rici, ze na reklamacich potkavam spoustu chytraku, kteri se snazi vyreklamovat i desku s ohorelou sbernici, protoze tam pod napetim rvali kartu. Proste se brani vychytralkum. To je vse. Kazdy si dnes muze postavit pocitac, ale ne kazdy to zvladne beze skod! Ano, nekdy je to tam o nervy cekani. To by zlepsit mohli. Jak se chovaji v Express prodejne nevim, nakupuji zasadne pres e-shop a kuryra, vzdy mi zbozi dodali do 5 hodin. Rad za takovou sluzbu utratim tech 99,- bez DPH. Zadna firma nepozna ihned, ze jeji reklamacni technik na neco kasle. To pozna po urcite dobe! Uznavam, ze za tu dobu takovy technik muze udelat spatne jmeno komukoliv!

[] Marcel – 26. 09. 2007 18:31

Zdravim, v alzasoftu jsem nakoupil pocitacove komponenty za 25.000 (Hdisk, pameti, zakl. desku, CPU, zdroj, case, .. ) pred rokem a pul. Je to sice uz dele, ale pamatuju si, ze zbozi nedodali kdy meli, musel jsem jim nekolikrat volat a posilat vyhruzne maily nez konecne zbozi dodali. Protahlo se to o nekolik dnu (neco kolem tydne) . Nakonec mi zbozi prislo, ale az kdyz jsem napsal, ze odstoupim od smlouvy kdyz mi to nedodali jak meli. Bohuzel jsem vsak musel vetsinu veci reklamovat (pameti – reklamace ihned po koupi, disk – vydrzel asi 10 mesicu, zdroj – 14 mesicu, ted jsem zjistil, ze deska je take vadna, sice jede, ale ne na 100%). Reklamace trvala vzdy minimalne 30 dnu (posilal jsem vzdy postou) + nekolik dni nez jim zbozi prislo a oni to vubec zjistili (museli to tam mit uz tak za 2 dny, ale reklamace se tam objevila az za tyden v tom jejich systemu). Celkove kolem 40-45 dni. Nevim, jestli jsem mel smulu na nekvalitni dily, ale zda se mi to trosku podezrele, ze 80% tech veci nevydrzelo ani tu zarucni dobu. Asi to prodam jeste pred vyprsenim zarucnin doby a koupim nove dily jinde. Nevim jaka je situace dnes, ale bohuzel musim rict, ze bych si priste pocitacove komponenty koupil radsi nekde jinde. Celkove dost nespokojenost…

[] Cip – 19. 01. 2008 22:44

Já mam s Alzou dobré zkušenosti nechal jsem si od nich sestavit kompa, po roce a třičtvrtě se mi vypálil zdroj a základní deska sice jsem čekal 40 dní ale za to mi tyto komponenty vyměnily a dali mi novou záruku na dva roky takže až budu zas něco budu kupovat, tak jedině od alzy a to vám zaručuju! PS. nejsem žádnej jejich prostředník ale pouhý zákazník to vám přísahám!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[] Ondra – 21. 01. 2010 17:46

SKVĚLÁ ZKUŠENOST – byl jsem v Alze několikrát na reklamacích a vždycky mi ji vyřešili hned na místě většinou novým zbožím : ) a to sem se ani moc neprosazoval.