Úterý, 8. prosince 2009

Malé obrázky, žádné obrázky



Nevím co vede výrobce (a zadavatele) webových stránek k tomu, že zákazníkům nejsou schopni nabídnout kvalitní obrázky svých produktů (výrobků, služeb, ubytování apod.) A podle mých zkušeností se z toho začíná stávat fenomén.

Začíná to u eshopů, kde u některých produktů nejsou pro jistotu obrázky žádné – budiž, u produktů, které jsou notoricky známé, ale i tak vám obrázek připomene, že jste tu správně a minimalizuje šanci na to, že se člověk splete. Pokračuje to například velmi velmi malým obrázkem, který je malý i když si na něj kliknete – prostě zbytečné (viz zachycený screenshot). A vrcholem je například výběr dovolené (Invia apod.) kde mají fotografie ubytovacích kapacit rozlišení třeba 400×300 nebo 500×375 – to je opravdu problém, v době terabajtových disků hodit na web obrázek v plném rozlišení? Nebo alespoň 1600×1200? Nechápu a nerozumím.

Prochaine | 13:47 | Internet | Komentáře