Čtvrtek, 25. září 2008

Asie – pro zákazníka první poslední



Pořídil jsem si druhé Synology, konkrétně model CS407e. Z velkoobchodu jako bazarové zboží za směšnou cenu. Bohužel se ukázalo, že v balení je sice napájecí zdroj, ale k úplně jinému zařízení a také že chybí SATA a napájecí kablíky pro disky.

Použil jsem v úterý support formulář na domovské stránce výrobce a napsal jim. Nejprve přišla automatická odpověď, že o mém problému vědí. Za dvě hodinky mi psal chlápek, že problém přeposílají na zákaznické oddělení a ať jim pošlu poštovní adresu. Ve středu ráno jsem měl ve schránce email, že pro mě mají dobrou zprávu, že mi zdarma pošlou vše potřebné, jen kdybych byl tak laskav a proplatil jim $24 přes PayPal za poštovné (EMS!). Během dopoledne jsem platbu provedl a za pár minut jsem měl v mailu tracking number pro mou zásilku. Dnes ve 11.58 dopoledne přistála v Praze (China Airlines, let číslo CI5409, to je totiž to jumbo, co každý den v poledne létá na Ruzyň na cargo terminál) a ještě během dneška prošla celnicí a je na cestě k mé poště – pokud to stihnou, tak zítra v 8 ráno to mám doma.

Musím přiznat, že mě v poslední době nakupování v Hong Kongu, Taiwanu a vůbec v Asii začíná bavit víc, než v USA.

Před 4mi týdny jsem objednával pár stovek polštářků kafe Senseo z nejmenovaného pražského eshopu a to mi ještě nedorazilo. Ale náhradní díl z Taiwanu mám doma za 2 dny (pokud se to povede).

Doplněno

V pátek v 8.30 balíček skutečně dorazil.

Prochaine | 17:44 | Služby | Komentáře