Pondělí, 30. října 2006

Česká pošta – velké zklamání



Dnes jsem si vzpoměl na zajímavý článek Patricka Zandla, který psal Jaké služby byste čekali od České pošty?. Proč dnes? Protože jsem strávil na poště asi hodinu.. a samozřejmě zbytečně, protože by všechno šlo zvládnout za pět minut.

Co mě na poště opravdu trápí?

  • Proč pošťačka hledá dopis podle data uložení a ne podle naprosto jednoznačného čísla zásilky?
  • Proč se balíky hledají podle adresy a nikoliv podle (opět jednoznačného) čísla zásilky.
  • Proč mi na poště nedají telefonní číslo řidiče, který rozváží můj balík, abych ho mohl informovat, že mi nefunguje zvonek a aby mě raději prozvonil telefonem, až ke mě přijede? U PPL nebo DPD naprosto běžné!
  • Proč je na Obchodním balíku a Profi balíku kolonka na telefonní číslo, když pošťáci NIKDY nevolají – neboť nemají služební telefony. Zatímco balíková služba PPL nebo DPD volá docela pravidelně.
  • Proč na poště ve frontě zdržují sekretářky z různých firem se štosem dopisů nebo hromadou balíků?
  • Proč mi dnes vyzvednutí balíku trvalo 25 minut – a to jsem byl pátý v řadě.
  • Proč ve špičce fungují ze tří okýnek jen dvě?

Bohužel u některých služeb nemají konkurenci – abyste například mohli zaslat balík jako dobírku, tak u většiny spedičních firem musíte mít podepsanou smlouvu. U České pošty jen vyplníte pár lístečků a zaplatíte rozumné poštovné. A stejně jako většina spedičních firem umí doručovat do druhého dne – dříve nevídané, alespoň u pošty.

Prochaine | 17:16 | Nezařazené | Komentáře