Středa, 9. června 2004

Umí Dell prodávat?



Používám počítač Dell. Jsem spokojený zákazník.

Četl jsem knížku Přímko od Dellu. Mám pocit, že česká pobočka ji asi nečetla..

  • Emailová komunikace vázne. Pošlu mail a ani po týdnu se nedočkám odpovědi.
  • Chtěl jsem si nechat před třemi lety poradit a zkusit získat lepší cenu, a odpovědí bylo PDF poslané mailem, které obsahovalo nabídku v podobě inzerátu, která byla k nalezení ve všech celostátních deníkách.
  • Aby byl počítač objednaný, musíte zaplatit celou cenu počítače předem, tj. klidně 2–3 týdny před dodáním zboží. (A to i přesto, že již jeden jejich notebook používám a stát tehdy přes 100 tisíc. To není dostatečná záruka?)
  • Když mluvím po telefonu s jejich prodejním oddělením, ani se mě nezeptají na kontakt, aby se mi mohli sami ozvat a zeptat se, jestli jsem se rozmyslel, případně nabídnout něco jiného. Jen mi řeknou, že je jim líto, ale musím zaplatit předem.

(Jako drobný podnikatel musím bohužel všechno platit předem, už jsem si zvyknul, ale rozhodně ne s několika týdením předstihem!)

Kdybych se takhle choval ke svým zákazníkům, tak brzy nemám žádné :-(.

Prochaine | 17:03 | Nezařazené | Komentáře